dissabte, 29 de desembre del 2012

Tot el que hem après... i el que ens queda!


El món de la tecnologia és molt ampli i cada dia va avançant i van apareixent coses noves; programes nous, aplicacions noves, xarxes socials... I hem de ser conscients que la tecnologia forma part de la nostra vida, que ens trobem en l'era digital i que no podem perdre el fil.

No podem deixar d'avançar, d'aprendre coses noves, no podem deixar l'ordinador a un costat perquè es troba dins de la nostra rutina, i no només en la nostra, sinó en la de totes les generacions que pugen, que cada vegada comencen a utilitzar l'ordinador des de més petits.

Per això, per ser mestre, dominar les TIC és imprescindible. Així, doncs, en aquesta assignatura de GITIC hem pogut aprendre moltes coses. Algunes que no coneixíem i altres que coneixíem però no les dominàvem.

GITIC ha sigut una assignatura molt útil. He après coses que puc fer i que hem poden ajudar a millorar els meus treballs. He après a fer mapes conceptuals amb el CmapTools, he pogut millorar les meves presentacions gràcies al Prezi, m'he pogut organitzar molt millor les meves pàgines d'interès amb Pearltrees, he trobat notícies molt interessants amb Google Reader... I tot això ho puc utilitzar ara, però, aquesta assignatura m'ha fet reflexionar sobre les classes que, en un futur, m'agradaria donar a nens. 

He vist que les classes amb ordinadors són molt més dinàmiques, més amenes, criden més l'atenció i són capaces de fer que l'alumne estigui motivat per aprendre. Això ho he pogut veure, gràcies a programes com l'Scratch, que desconeixia, o activitats com Les Caceres del tresor proporcionades per pàgines com Xtec o Edu365 que fan que l'aprenentatge és transformi en un joc.

En definitiva, trobo que GITIC és una assignatura molt important que ens servirà tant sent estudiants, com d'aquí un temps, si tot surt bé, com a mestres.

Per acabar enllaço una de les meves millors entrades:

Espero que us hagin agradat les meves entrades de GITIC i que n'hagueu tret profit!

Sort i fins aviat!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada